Friday, October 15, 2010

Dia Milikku

Lagu ni pun best sesangat...Aleesya suke menari kalau lagu ni kuar masa tengok drama Cinta Kirana...sangat tiut tarian yang die buat sesuka hati die tu...hehehe...adoyaiii anak mama




Tajuk/Lirik Lagu: Dia Milikku
Penyanyi: Yovie & Nuno

Semula ku tak tahu
Engkau juga kan ingin memilikinya
Bukankah ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu

(Korus)
Dia untukku, bukan untukmu
Dia milikku, bukan milikmu
Pergilah kamu, jangan kau ganggu
Biarkan aku mendekatinya

Kamu tak akan mungkin mendapatkannya
Karena dia berikan aku pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi, oooh
Dia untuk aku

(selalu ku nyanyikan utk Aleesya digantikan dengan lirik ini..."Syahirah untuk mama"...ape lagi Aleesya pun mula la melentok-lentok la kepala dia hehe...sangat syomelll!!!)

Bukankah belum pasti
Kamu juga kan jadi dengan dirinya
Dia yang menentukan
Apa yang ’kan terjadi
Tak usah mengaturku

.

.

.


malam tadi banyak kali Aleesya bangun tido...mamanye pun sama, ngantuksnye nak buat keje...Aleesya jangan nangis-nangis eaa...mama pegi work




No comments:

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)