Monday, October 25, 2010

Kerana kamu anakku...segalanya jadi indah

Semalam masa tengah masak makan malam...Aleesya pun ikut sama nak masak...Sume bekas plastik kat rak die keluarkan, pastu bawang kat dalam bakul die masukkan dalam bekas plastik tu...Buat macam masak-masak la tu...bila tiba time menumis ku pun letakkan Aleesya di luar pagar...ape lagi uwaaaa...kuat2 lagi...ku biarkan je...kali ni die merajuk betul xdpt main masak2 sama2 dengan mama kat dapur...Aleesya menangis menuju ke pintu depan...aaaa yaahhhhh....itu mmg selalu disebutnya...tp smlm tersentuh pulak hati ku tgk...nak mengadu kat ayah kot...ayah xde la yayang...ayah kan g school...majuk die ngan mama...


Itulah dunia budak-budak yang indah...keje die main je...tp xpe, bermain boleh mengukuhkan lagi keterampilan, ketangkasan, imaginasi malah mampu pula menganalisis masalah *tu diaaaa, ayat buku :P*
Aleesya...Aleesya sume yang org dewasa buat Aleesya nak tiru juga...pantang dengar mama bertelefon...Aleesya pun siap sedia dengan telefon mainan atau kalo xde kalkulator pun jadi la...lo lo lo lo...itu je die tau sebut...hello dalam bahasa pelat. Pastu Allah...siap buat tangan macam nak azan tu...ehehe...anakku...anakku...






mama...Eesya xmo mamam nestum...
xcedapppp...

ni mmg paksa die mamam, sampai nangis2 ayayayaya...







suke sgt buka bahagian enjin tu
ape die nak pomen pun xtau la
^______^






dah xde mainan nak dicapai...
sandal pun jadi jugak buat mainan




Berakhir sudah tajuk tentang anak dan mainan...
C ya...


Futnot: sonok jd bebudak, rasa nak kembali ke zaman kanak2 hiks...

No comments:

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)