Wednesday, October 13, 2010

Selamat bekerja

Pagi yang tenang ni ku nak berjiwang-jiwang sekejap...layan lagu Gio dah dekat 10kali ulang kat youtube...bestnye...sambil2 tu buat keje...oh alangkah indahnya hidup kalau hari-hari setenang ini...

Ermm dah lama tak terjebak dengan dunia penulisan ni...dulu memang laju je idea keluar...sekarang ni kene pikir 2-3 kali pulak...apa2 pun harini ku bahagia...melihat senyuman Aleesya dan suami tercinta pagi tadi...both of u light up my life...
.

.

.


ahh tomey tak gambar Aleesya jadi heroin Avatar? Hikhik...suke sgt die senyum ngan mulut kiut camtu gaya nakal camtu...nak tgk lebih byk lagi gambar...refer here



No comments:

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)