Saturday, October 30, 2010

Selamat berweekend





Harini ayah Aleesya keje...Aleesya ikot jugak...kali pertama nak pegi ofis ayah diye...tapi sesampai je kat ofis diye titon pula...Mama ngan Aleesya pun balik...Niat di hati nak pegi jalan ke Mid Valley di kensel....tssskkk :'(


Jom kita tengok gelagat Aleesya di sopeng mall







 mama nak baju syomel ni boley mama?








tu la...taknak dok dalam stroller lagi...kene dok dalam troli...








 takde mainan...kasut pun jadi laaaa








kusyuk btol









mama cepat jom kite balek ma



Sgt seronok coci mate di sopeng mall dengan buah hati pengarang jantung...ingatkan balek rumah diye nak titon...tapi sampai sekarang pun melasak lagi.....ih ih ihhhh.....dugaannnn


No comments:

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)