Wednesday, October 20, 2010

Tahun ini perlu lupakan segala yang pahit2...ingat yang manis2 saje ye

Tajuk pun dah menggambarkan ape yang bakal diceritakan untuk entri kali ni yea...Pastilah entri ni citenye yang hepi-hepi saje...Lupakan kisah sedih tahun 2009...

^______^

Harini a-kon ni macam panas pulak...atau suasana kat sini yang panas...entahlah...hehe...
Semenjak dua tiga menjak ni memang ku suka sangat pun...tak tau kenapa...yang penting adanya kesayangan 2 orang tu...dan lagi 2 orang kat kampung...membuatkan ku sentiasa rindu nak balik rumah...



Aleesyaaaaa.....mama rindu kamu....adoyaiiii...baru 2 jam berpisah dah rindu

.

.

.

Kita layan gambar orang yang dirindui lah eaaa

.

.

.


ini lah kejenya die kalau pintu bilik tertutup...mesti ketuk pintu nak masuk jugak...pastu kalo dah masuk dalam bilik main pintu juga...memang peberet die pintu agaknye. Anak mama ni pun kuat nangis...masa kecik2 dulu *sekarang pun kecik jugak* suke sangat menangis (kalah Ahmad Albab@pintu)
mula la melalut entah hape hape cerita ni...dah xde idea nak tulis


Futnot: aleesya kuat nangis tu sbb mamanya masa preggy kuat nangis...nah amekkk....uwaaaaa!!!!!!!




No comments:

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)