Wednesday, November 17, 2010

Camat Ari Raye Aji

Salam seme...


Alica sefamilia nak mengocapkan Camat Ari Rayer Aji kat sume. Untuk ankel, antie, frenz...


Mesti besh kan berayer kat kampong?


Alica rayer kat Key El je...xbesh...


Tok ngan Akma dah alek kampong ngan Tok Ngah sefamili pagi tadi...
Tinggal la Alica, ayah ngan mama
*orang Kedah kate, aku tengok hang...hang tengok aku...kuikuikui*


Ingatkan pagi tadi nak pegi Kg. Baru...*kampong jugak kan?*
Nak tengok orang semelih lembu...tapi...ujan la pulak...
Xjadi...last2 tengok kat TV je...
Alica pon titon jek, xde watpe...nak tunggu kekawan pon xde...
Arief ngan Aiman pon xdtg umah...
*macam biase je ari rayer kali ni*


Tapi...
Harap kekawan sume menghayati erti pengorbanan
Banyak ertinye pengorbanan ni
Pengorbanan ibu bapa, pengorbanan adik beradik
Pengorbanan dari menjaga hati kekawan, famili, jiran2, somi atau istri
*banyaklah bukan setakat mengorbankan kambeng atau lembu je*






E-eh mak datin mane di pagi raye aji ni
*selongkar beg gitu*
raye aji xde wit raye yer Alica
+_____+










Mukenye nanak cenyum langsung











mashamnye muke yayang mama ni :(









Boring la...





Mamaaaaa....Ciannye lembu tuuuu
Alica baru tengok kat TV je pon nanes
Seb baek xtengok yg betol2










*nanes sampai guling-guling*




Okie all...jangan makan sup daging bebanyak sangat...ehehe



2 comments:

eLLy said...

alahai tomey nye dia pakai kebaya

Mariana said...

hihihi tq elly...
baju rayer pose ritu
tapi sbbkan besar rayer hj baru leh pakai

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)