Friday, November 12, 2010

Kita kan 1Malaysia ^____^





Hari Diwali aritu xsempat menziarah rumah aci *our neyber*.
Kelmarin baru sempat ziarah.
Mama pegi dengan Aleesya je, ayah xpegi sbb lambat alek keje...
rumah aci kat tingkat 3 blok kami tu je
*ingatkan jaoh sangat, lompat turon bawah jek sampai. Siap leh cak-cak kat tingkap lagi*


Sambil Aleesya maen2 toys sambil mamam kueh bahulu - aci cakap our jiran jugak bagi *Melayu*
Banyak toys kat rumah aci...siap aci bagi Aleesya bawak balek lagi - tige bijik kete maenan - TQ aci
Mama pulak mamam muruku...
Sodap, terbaekkk hihihi
Kita kan 1Malaysia...


Sambil mamam sambil sembang ngan aci, uncle & anak aci...
Memang aci ni peramah sangat...hari2 mase antar dan amek Aleesya mesti bersembang dengan diye...
Hihi...my sis in law pon suke sembang ngan aci gak dulu...
Sampai sekang aci suke tanya pasal my sis in law tu
diye xdtg sini lagi ke? duduk mane? keje mane?









Hepi Belated Deepavali aci
Alica shaaaayaaangg sangat kat aci
muahhhh!!!
^____^



Futnot: Adoyaiii...baru dapat faks...de site meeting 16hb Nov ni...pukul 2.30ptg lak tu....uwaaaaa...esoknye raye *raye haji pun nak nanges ke?*


2 comments:

Mama Akim said...

hi..mama akim dah follow belog antie gak..tak sangka aleesya sebaya akim jugak..tapi jeles sebab dia dah pandai jalan..

Mariana said...

Hi mama akim...
baby boy selalunye lmbt sket jalan kan...
xlama diye dah jalan lagi letih
skg ley rehat2 lg hihi
take ur time to rest

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)