Monday, November 8, 2010

Sepetang Di Titiwangsa

Titiwangsa je ke? Ingatkan jaoh sangat bercuti-cuti Mesia...rupe-rupenye sekangkang kucen je dari rumah +____+. Tapi tetap besh bercoti tige hari wif my two shayangs...terbaek, maveles!


Sejak Aleesya dah dapat kaki ni memang xpenah lagi bawa diye maen kat taman. Ni festime diye dapat maen kat taman *selalu maen kat taman dalam rumah je - selerakkan rumah, next entry nanti kite tengok gelagat diye selerakkan rumah*. Punye la suke...Dolu mase diye kecik lagi, xsilap mase tu umo diye 8 bulan ade bawa diye ke taman, tapi xbesh sebab fenat kene dukong diye...Now diye dah ley berlari...kemaen suke lagi berjimba-jimbaan...*sempat cari kawan lagi tuh...memang xtakot orang langsong*


Harini dah setat keje dah...tssskkk kejap je mase berhiphiphoraay bersama familia abes. Btw momen terindah tetap diabadikan dalam bentuk foto.


Biarkan gambar bercerita...






Inilah senyuman yang buat mama & ayah xsabar nak alek keje
kalo buleh hari-hari nak balek cecepat

*mase ni baru sampai...sesampai je terus Aleesya gelak sesuka hati sambil berlari2...sangat gumbira dok tepi tasik sambil ditiup angin sepoi-sepi bahase gituuu*









aikk??? macam kenal laa










One little two, little three, little indians
*cecewah...mementang hari Diwali...siap kire tuh*











My two shayangs sedang menikmati keindahan tasek












Take me in your heart ayah...













tengok tu...shantek kan yayang?












tak mo tengok je ayah
nak maen dalam air tuuu










ayahhh tgk tu...
*banyak sangat tempat diye menyinggah, kene tinggal ngan ayah*
banyaknye bird kat awan
beshnyeee
kat rumah Alica selalu tengok kat tv je









Hulk me tightly ayah
I love u very strong










senja nan indah












genggam tanganku
kite berjalan seiringan
lalalalala



Okie lalings sume di luar sana....semoge berbahagia di mane juge anda berada....





No comments:

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)