Monday, December 13, 2010

Manjamu, Keletahmu, Kenakalanmu...Kebahagiaan Bagi Ku...

 mamam time...
Tapi seblom tuh hapdate belog dulu 5 menit



Melihat anak yang sedang membesar, terasa cepat btol mase berlalu...
Memang rindukan saat indah baru bergelar mama dan ayah. Alhamdulillah kerana Allah kurniakan bahagia sebanyak ini. Gembira yang tak terucap melalui kata-kata. Buah hati kami penghibur yang sentiasa membuatkan kami tersenyum.





Ayah xkan lepaskan tangan kamu
Moga bile ayah dah tua nanti
Kamu akan pimpin tangan ayah bile dah xlarat berjalan










Gadis cilik ini
Berkejar-kejaran
Ayah tetap melayani karenah
Moga 1 hari nanti
Kamu xkan jemu melayan karenah ayah ye sayaaang









Melangkah selagi boleh ye yayang
Maseh banyak langkah di hadapan
Jalan hidupmu maseh panjang
Nyata kau belom mengerti apa-apa











Tanpa jemu
tetap mengejar ke mana kamu pergi









Ketawa manje ini
Buatkan ayah & mama rindu sentiasa









Keriangan ini kerana ada kamu
Tempat yang Ayah & Mama xpernah jejak tanpa kamu










Kenakalan itu...
Sorga bagi kami









Kamu warnai kehidupan kami
Melengkapkan mahligai menjadi ceria










Bahagia itu kamu...







Selamanya...
Insya Allah










Di dalam diriku hanya ada SATU cinta buat ku bahagia bersama bunga cintaku = Syahirah Aleesya


 

2 comments:

Sitisifir10 said...

Mmm...mcm tu lah anak kan... kemana2 je kita ikut..huhuhu semoga nnt dgn menantu2 pun dok dgn kita :P dah follow ni di FB?? http://www.facebook.com/pages/Malaysian-Mom-Bloggers/113479622052402

Mariana said...

insyaAllah...dah follow kat fb dah lama juga...TQ for comment

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)