Friday, December 17, 2010

Nunite Kiss *Owhhhhh Superb!!!*

Assalamualaikum & camat pagi olz...




Semalam mama xsehat...kene gastrik & tekanan darah rendah, M.C sehari semalam. Mama ingatkan gastrik tu sebab makan pedas atau makan lambat je...rupe-rupenye bukan sebab pemakanan je...dokter kata stress dan kurang titon pon boleh mengakibatkan gastrik. Dolu sebelum bersalin memang takde kene gastrik matrix nih...semenjak dua menjak dah ader anak ni je...Maybe sebab xcukop titon & xcukop rest *baru anak sorang, kalo de 5 xtau la camne kan?*




Dalam saket2 tuh, malam tadi sebelom titon Aleesya dah pandai lagi satu perkara. Diye kiss pipi mama.
 sukenyeeeeeeeeeee...  beshhhhh!!!

Dekat seploh kali Aleesya kiss mama. Ehehe so sweet...Dari petang tuh sebenarnye diye kiss mama, tapi mama xpasan ingatkan saje diye nak maen2 air liur *eeee*. Rupenye member dah ader bakat baru. Dah tu diye xnak titon-titon...asek2 nak kiss mama...pastu nak kaco ayah titon gak, nak kiss ayah gak. Mane bole kiss ayah la yayang, ayah titon selubung. Aleesya pulak ingat ayah nak maen cak-cak ngan diye, mengekek gelak sorang2. Anak oh anak, memang Penghibur No. 1.
  Nah mama bagi Award.






Itu la diye penangan anak dara sorang nih...bole jadi angau kat tempat keje tingat kat diye. Miss her so much walaopon baru dua jam mama tinggalkan diye. Pape pon mama doakan anak mama sihat, dilindungi Allah *sepertimana maksud namanye* dan jangan noti-noti biler mama pegi keje ye yayangggg...









Mama jangan la riso maaaa
Alica xnoti pon
tengok nih Alica golek-golek kat sini je










Pastu Alica maen toto @ komforter ni je
Maen tarek pegi sane sini
Mama xmarah kan?










Kalo dah boring sangat Alica panjat kabinet nih
Bole Alica dancing atas nih
Nak join x...meh laaa







Haihhhh! Kenotiannye terserlah...Memang nak kene babab nih. Suke sangat panjat kabinet tuh. Aritu sekali dah jatuh. Tapi tiap kali diye panjat tuh mesti diye bodek mama. Takut kene babab, pandai iyeeee cairkan hati mama nih *pandai ambik ati*.




Xtau pangai sape la diye ikot...lagi satu aktiviti diye time titon ialah titon lasak. Mama bangun pagi2 diye dah ader ujung kaki mama. Seb baek mama tengok dulu sebelom bangun, kalo x...xtau la jadi ape. Uisssshh! lasak sunggoh diye titon, tu pon dah pindah titon kat bawah, kalo titon atas katel xtau la. Mau xlelap mata mama asek nak perhatikan diye.



Okie olz...

    

 





No comments:

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)