Saturday, March 26, 2011

Ayat Pendinding

Assalamualaikum...


Mama nak share doa yang mama rasa patut kita amalkan iaitu doa pendinding. Kita sebagai hamba-Nya kadang-kadang tidak berupaya untuk menyelami hati dan niat orang yang berniat jahat terhadap kita atau apa-apa musibah yang akan menimpa kita. Oleh itu selain daripada berusaha kita juga digalakkan berdoa. Marilah kita mengamalkan doa ini.













13 comments:

ashraf said...

terima kasih atas doa ni ye mama :)

cik pulau said...

thanks for sharing.. ^^,

Intan said...

Betul tu dear, rambut je sama hitam tapi hati hanya Allah je yg tahu.

Ayat ini seeloknya di amal kan tiap2 selepas setiap sholat. Dan sebelum jamah apa2 sahaja makanan/minuman di luar elok di baca utk perlindungan dari "terkena"...

Mamaleesya said...

ashraf: sama-sama ashraf

Mamaleesya said...

ashraf: sama-sama ashraf

Mamaleesya said...

cik pulau: welcome dear

Mamaleesya said...

cik pulau: welcome dear

Mamaleesya said...

intan: harap2 kalau kita ada menyakitkan hati sesiapa, cepat2 minta maaf ye.


Tima kasih intan, insyaAllah tiap kali makan di luar mama akan baca doa ni.

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

tq for this sharing...

Afufu said...

Dulu kat sekolah selalu baca. Sekarang dah lupa balik. Nasib mamaleesya kongsikan. ingat balik. hehe.banyak dapat pahala ni. share2 la pahala tu bleh? Huhu :)
Thanks.

Nora Shahaira said...

bagus juga ni..satu hari satu ilmu sekurang-kurangnya..

akak tag mama la..

http://aurajarinora.blogspot.com/2011/03/giveaway-senyuman-si-cilik.html

eLLy said...

Thanks for the info.

Mari kita sama2 mengamalkan nya

kakchik@ella said...

btl tu mar. usaha, doa dan bertawakal lah. itu yg terbaik.

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)