Wednesday, April 6, 2011

Ada sesapa nak beli purse Paris Hilton ni?

Hye sume,


Iklan jap.




Sebenarnya mama dah terbeli purse neh kat fesbuk Niky Fazrin. Mama tak guna pon lagi. Biasa la mama ni suke rambang mata sket, bila dah beli baru pikir ^_^. Disebabkan purse lama mama elok lagi, jadi mama nak jual la ni. Memang original from U.S. Description macam kat bawah ni yea. Kalo minat SMS mama 012-6034 803.




Paris Hilton Desire Wallet - SOLD!!!
Measurement : 6 1/5 "L x 5" H
Price : RM249.00
SALE ~RM129.00





Very nice design
Material fabric







Picture credited to Niky Fazrin






Kalo nak mesej mama atau emel k.










13 comments:

kakchik@ella said...

lawa lah mar .. mcm nak je. boleh ke?

Mamaleesya said...

bole. confirm ke hehe

MamaEma said...

huhu tak mampu saya...

Mamaleesya said...

mamaema: ^__^ cuci mata pon bole :)

Fitri Senin said...

Baldu ke..??

Nur a.k.a admansyah said...

leh tahan gak tur.. comey! tp b careful dgn brgn tiruan yea dik...

Mamaleesya said...

fitri: fabrik

Mamaleesya said...

nur: mmg comey. Bukan brg tiruan kak, original. Mar beli kat niky fazrin. Dah banyak kali beli kat die. Die ada kakak duduk sana hehe. Tu la, skg ni byk tiruan pny kan.

Nora Shahaira said...

wargh..akak nora alergic barang mahal..sakit hati kalo pakai..haha..

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

aduh cantiknya..tp belum mampu..

~JumA~ said...

mar...ade lg or dh jual?....email ape erk?....rasa cm nk kalo amik gambau blh dlm bleh tk?....nk nengok blh dlm plak...kikiki.....

Muhsin Aminudin said...

tak minat. tak sesuai dengan saya. hehe.. :)

warung kopi klang

LUTFI SYAFIQ said...
This comment has been removed by the author.
 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)