Monday, April 4, 2011

Vroommmm...vrooommm!!!

Hapdate cepat-cepat ni. Manyak giler keje nak wat. Tadi pegi site visit kat sebuah rumah usang. Mengerikan rasa ala-ala misteri je rumah tu. Masuk dalam tu lagi la seram heheh. Siap ada patung ape ntah tekejut kejap masa tuh. Kat luar pulak penuh ngan pohon beringin...Eeee macam cite antu zaman Noorkumalasari tu ape yek tajuk diye?



BTW arini nak alek cepat, cecewah hari-hari pun balik cepat ape. Harini Pakcik Aleesya nak datang dari kampung. Dulu masa Aleesya kecit-kecit Pakcik diye ada, sekarang dah lamaaaa tak datang sure Aleesya tak kenal hehe.




Vrooommm....vrooommm!!!
Aleesya nak pegi jemput Pakcik Hayat kat Jln. Duta neh









Alaaaa ayah ta payah la ikot...
Camne Aleesya nak bawak Pakcik






Cau cin cau duluuu






2 comments:

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

citer rumah rahsia ke apa ek? lupa doh..

cute aleesya

Nora Shahaira said...

rumah apa tu mamaleesya..? belum apa-apa akak nora dah seram dulu..huhu

tag mam bleh ek?

http://aurajarinora.blogspot.com/2011/04/giveaway-ga-ourkizunastore.html

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)