Thursday, May 26, 2011

Notty Tau!

Assalamualaikum wahai blog readers ku yang di sayangi *hehe mama je pon blog reader setia :P, Aleesya besar sok bila baca jangan lupa jawab salam mama yea*




Okeh, mama hapdate cepat-cepat ni. Nak pegi pejabat pos kejap.





Grrrrr...Pantang mama pegi dapur ada je projek diye








Besh wooo maen salji

:P








 

5 comments:

Nur a.k.a admansyah said...

bdk2 mmg suke sgt main bedak... tak tahu naper...

Mamaleesya said...

nur: Aah tu la. Verangan nak pegi tempat salji kot :)

kayrul-shah said...

sama la kita...haikal pun suka main bedak..habis satu bekas bedak dikejakan dia...yang penat mamanya la nak kena sapu dan mop satu rumah...kena simpan bedak kat tempat tinggi pas nie

Mamaleesya said...

tu laaaa...menambahkan keje mama yang sedia banyak ehehe. Dah letak tempat tinggi dah tu, diye mintak sambil nangez2. Tak kasi siap guling2 :D

MaSLiNa said...

sib baik tak main lipstick mama.. kalo tak lagi la haru :)

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)