Wednesday, September 28, 2011

Berasap juga dapur malam ni

Dah beberapa hari dapur mama tak berasap. Mana taknya haritu tak berapa sihat, so dapur pun bercuti sama. Malam ni pulak Aleesya tido awal, lagi menyenangkan keje mama nak memasak.




Masak simple-simple je

Sup ayam + kentang peberet Aleesya





Sambal sotong

Memang peberet mama dengan ayah
Tiap-tiap hari mesti ada sambal
Kari-kari we olz tak suka sangat
Kalo bole nak makan pedas hari-hari
Hehe mana tak sakit perut





Gambar ni takde kena mengena dengan menu di atas
Tapi still nak tempek juga ;)




Selamat menjamu selera


Photobucket

6 comments:

anisalya said...

sup dengan sotong sambal makna dengan nasi panas2. perh... sedap!!!

Mamaleesya said...

nyumnyum...lepas tu fengsan hehe

Lady Rina said...

yummy!!....:)

Mamaleesya said...

yum yum :)

aNaYaNa said...

Akak..salam kenal..:)

waahh..masuk2 sini jer nampak food terus..dahla belum makan..sedih jer..hehe..


terima kasih jenguk blog tadi..xoxo :) :) :)

Mamaleesya said...

anayana: salam kenal dik

Laaa nape tak makan lagiii? Pegi makan cepat, nanti sakit sape susah.

Sama2 ^_^

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)