Tuesday, September 27, 2011

Santai-santai je

Harini macam biasa mama abes keje pukul 5ptg, terus pick up Aleesya kat rumah babysitter diye. Mama nak bawak diye pegi jenjalan pasar malam melawati lah harini. Char kuew teow kat situ memang terbaekkk. Sejak bulan pose haritu tak dapat makan lagi char kuew teow tu, masa minggu ke dua raya pun tak buka juga, harap-harap harini ada la rezeki.

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

anisalya said...

orang dok cite pasal CKT je skg...
mggu CKT ke skg ni? ^_^

Mamaleesya said...

Hehe mama tiap-tiap minggu CKT :)

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)