Monday, October 3, 2011

You are the sun in my day

Aleesya
Sehari tanpamu sepi hidup mama
Tawa riang, tangis rajuk
Segalanya
Buat mama tersenyum






Satu hari nanti
Mama pasti akan rindu momen begini
Aleesya menyanyi-nyanyi

Bila mama panggil je
Aleesya berlari-lari dapatkan mama
Terus peluk mama

Tentu di zaman remaja Aleesya nanti
Momen seperti itu jarang berulang kan?
Takkan hari-hari Aleesya nak mengejar mama macam sekarang juga
Tentu Aleesya dah big gurl masa tu





Cepat betul masa berlalu
Begitu juga momen yang mama tulis untuk Aleesya
Kalau dikumpul dalam bentuk kertas mungkin sudah hampir setinggi kamu juga anakku

Mama dan ayah sayang kamu melebihi segalanya
Kamulah bulan, matahari dan bintang bagi kami



Photobucket

8 comments:

Fitri Senin said...

alamak...sedihnya baca

Mamaleesya said...

hehe tgh feeling2 tu kuar ayat gitu :)

MamaEma said...

wah...nanti anak besar tunjuk kat dia erkh

Mamaleesya said...

harus tuuu :D

Mamamya said...

alahai....sweetnya baca n3 ni ptg2... :D semua mama/papa pun akan rindukan momen2 mcm ni kan....w'pun skrg ni kdg2 t'jerit2 dok marah anak2....

Mamaleesya said...

mamamya: hehe bab terjerit-jerit tu memang sume momma pun camtu. Kalo dah emergency diye panjat tempat tinggi otomatik terjerit punye hehe

anisalya said...

anak2 mmg permata hati ibu. anak2 sy pulak dok suka pegang bj la seluar la time sy bjln. nk buat keje pn ssh. kdg2 hangin jgk. tp bila fikir2 ms ni la kita ad dioarg. dh bsr nnt mst lain situasinya kan...

Mamaleesya said...

anis: Dulu masa kecik2 Aleesya pun gitu, tapi sekarang habit tu dah takde lagi. Rindu pulak. Masa diye suka pegang kain dulu geram jugak, nak jalan pun susah hehe.

Betul tu, dah makin besar lain pula perangai diye nanti. Mesti dah taknak berkepit dengan kita :)

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)