Tuesday, November 1, 2011

Mengantok tahap gaban

Bersiaran langsung dari Hotel Renaissance, KL. Mengantuk tahap gaban o_O tiap kali pegi course. Time tutor bagi brief, terbayang-bayang muka cheeky Aleesya. Lambatnyaaaa nak abes course. Rindu sama itu budak.
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

Fitri Senin said...

kalo boring memang teringatkan anak

aNaYaNa said...

kalo boring mmg rasa nak tido kan..

anisalya said...

kalau boring mmg terasa nak tido dan ingt anak. hahaha...

Mamaleesya said...

fit: betul tuu. Siap terlelap kejap hehe

Mamaleesya said...

anayana: tu laaa...sedangkan tutor tu dah besh dah bagi briefing tapi tetap nantok gak

Mamaleesya said...

anisalya: tambah pulak dengan a-kon sejuk tu, kalo dpt bantal tak sampai seminit lelap.

♥ Elin ♥ said...

memang...

kalau berjauhan mula lah asik ingat ank jer..

sian papa di lupai ihiiih

Mamaleesya said...

hehe tu la elin. Anak ngan mak memang mcm magnet.

Papanya ingat juga, tapi tak tulis je dalam belog hehe

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)