Tuesday, November 15, 2011

Tanpamu...

Dedikasi khas buat suami tercinta sempena our 3rd Anniversary. Terimalah lagu...


.

.

.






Tanpamu - Sabhi Saddi & Helena


Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Chorus

Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya

Chorus

Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu


Photobucket

7 comments:

anisalya said...

hepi anniversary. jiwang gitu.

Mamaleesya said...

haha tenkiu. Jangan tak tau, mama memang jiwang. Kat belog ni je kurang sket.

Salina@IbuAqil said...

alololo sweet.. Moga kekal ke akhir hayat hgga ke syurga.. ;D

Mamaleesya said...

ma aceh mama aqil, harapan kami pun begitu :)

Mamamya said...

hepi anniversary..semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa... :)

p/s: ring aritu dah dapat ker??

Mamaleesya said...

Mekacih mamamya. InsyaAllah. Ring haritu dapat mamamya hehe, ada kat entri baru :-)

MamaEma said...

sweet gituuu..hepi anniversary

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)