Tuesday, January 15, 2013

Rocker jadi stroller

Semalam Rizq tak banyak karenah sangat, sempat jugaklah mama masak simple-simple je.


Dekat pukul 10 dia takmo tido2, last-last Aleesya yang layan adik dia. Dia tolak adik dia keliling hall guna rocker dia tulah. Rizq suka sangat la kakak dia entertained dia. Lepas dah penat tolak rocker, dia ambik botol susu adik dia sumbat dalam mulut adik. Aik? Pandai pulak tu, hehe dah ada bakat jaga adik. Lepas ni bole mama relax :-)


Ayah balik tengok peel dia layan adik pun tergelak. Anak kita dah besar, bole harap dah.



No comments:

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)