Saturday, March 18, 2017

Sotong telur masin, muslim chinese cuisine


Tengah melayan perasaan terbayang sotong telur masin ni tetiba budak melalak la pulekkk. Terus lupa kesedapan rasa sotong meletup2 dalam mulut dengan kerangupan tempura berperisa telur masin.

Dah jadi Mama gini laa nakkk. Mana boleh nak berinsta dengan aman damai ala2 dok tepi pantai. Tengah scroll2 tetiba kena cepuk dengan anak. Tapi kalau dorang takde mak pulak naik bosan.

Ehh dah lari topik. Haritu dah try buat sendiri salted sotong ni. Rasanya sama tapi tak rangup, kenyal2 je. Kesimpulannya tak kena citarasa lah. Last2 makan kat kedai jugak kekdahnya.

Nak try ni? Waze Mastercook Muslim Chinese Cuisine

Instagram: @mamaleesyamiro

No comments:

 

My Cutie Pie Story | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Mamaleesya :)