Monday, May 28, 2018

Buih Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan BARU!


Dunia sekarang semakin mencabar, kena berusaha lebih, tetapi bagi jejaka masa itu adalah emas. Mereka perlukan produk yang memudahkan dan menjimatkan masa. Lelaki memang tidak suka produk yang merumitkan, kalau boleh mereka mahukan semua formula di dalam 1 botol. Terdapat pelbagai produk pilihan di pasaran sekarang, menambah lagi kekeliruan dan kesukaran si jejaka untuk memilih. Tapi jangan risau! Dashing kini mengeluarkan produk Buih Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan baru. Sesuai untuk lelaki yang sentiasa sibuk dan mementingkan masa tetapi tidak melupakan penjagaan harian muka dan badan. Mandian ini memang diformulasikan khas untuk membersihkan muka dan badan sekali gus! Lebih memudahkan rutin dan urusan harian si jejaka.


Para jejaka tentu mahu mengekalkan kebersihan, kerapian supaya tampil berkeyakinan dan berbau harum. Amalan penjagaan rutin kebersihan muka dan badan kini lebih mudah. Produk terbaru dari Dashing ini memang terbaik kerana ianya dapat menghasilkan kulit yang bersih dan licin dengan membuka liang pori dan menyingkirkan toksin. Selain daripada itu, Buih Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan ini memberikan kebersihan menyeluruh serta kesegaran berpanjangan untuk muka dan badan tanpa iritasi. Jadi jangan risau untuk mencubanya.


Lelaki zaman moden memang mementingkan penjagaan diri. Lebih-lebih lagi faktor pekerjaan juga memerlukan mereka sentiasa kelihatan bersih dan kemas. Untuk menghadapi hari yang mencabar, membersihkan muka dan badan akan dapat memberikan kesegaran serta menghalang pengeluaran minyak berlebihan di wajah. Akibat daripada pencemaran kelembapan dan habuk, pembersihan wajah dan badan dapat dilakukan untuk menyingkirkan semua kotoran yang melekat di wajah dan badan.


Dashing kini melancarkan produk yang paling sesuai untuk menjadikan proses pembersihan muka dan badan lebih berkesan iaitu buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan. Pembersih wajah dan badan ini hadir dalam pek pam bersaiz 700 gram. Ianya Dirumus khas untuk wajah dan badan lelaki (si jejaka) agar kekal hidrat dan juga mencerahkan kulit. Selain itu, mandian khas ini padat dengan ramuan untuk menyingkirkan kotoran di kulit dan memberikan pembersihan muka yang mendalam  dari  muka hingga ke tapak kaki agar anda kelihatan bersih dan segar sepanjang hari. 


DASHING 2 in 1 Muka & Badan terdapat dalam 4 variasi; Cool, Active, Hattrick dan Ultimate Kick. Diformulasi  dengan pewangi  DASHING eau de toilette (EDT), ia memberikan kesegaran serta haruman maskulin kekal lama untuk lelaki.



COOL- Khas untuk jejaka kontemporari yang berpesonaliti relak, gemar meluangkan masa dengan rakan-rakan serta menghadapi kehidupan dengan tenang. Haruman penuh maskulin ini melambangkan identiti dan daya tarikan maskulin lelaki. Haruman maskulin ini dilengkapi dengan gabungan wangian Bergamot dan Galbanum dengan campuran Powdery Amber dan Musk sebagai nota asas. Haruman ini direka untuk menyerlahkan personaliti lelaki yang cool dan maskulin.


ACTIVE- Pelengkap si jejaka yang bergaya lasak  dan  menikmati kehidupan aktif.
Haruman ini adalah gabungan nuansa Fougére dengan Citrus, Lavender, Muguet Heart dan Amber. Wangian ini dicipta untuk memastikan setiap lelaki tampil yakin dan berdaya aktif dengan aroma maskulin yang luar biasa.


HATTRICK- Simbol kemenangan unggul buat setiap lelaki DASHING, aroma misteri Hattrick membara  semangat dan keghairahan untuk mencapai  impian. Hattrick merupakan gabungan unik kesegaran Epal dan Citrus, berserta  dengan  haruman Amber.   


ULTIMATE KICK- Wangian sebenar seorang juara. Ultimate Kick menyerlahkan ciri-ciri lelaki sofistikated dalam setiap aspek kehidupan modennya. Ultimate Kick mempunyai haruman yang menggabungkan ramuan Lemon, dipertingkatkan dengan kesegaran Cardamom serta disulami nota asas aroma Vanilla dan Musk.



Variasi Cool dan Hattrick buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan  mempunyai formula dwi-aksi dengan tiga kali ganda agen pemutihan yang lembut dan berkesan untuk membersihkan wajah serta memberikan anda tona kulit rata untuk tampil lebih cerah. Pada tubuh pula, formulasi penghidratan yang mengandungi mineral mikro membantu mempertingkatkan kadar lembapan kulit serta menguatkan sistem pertahanan kulit, agar lebih sihat dan segar.




Suami telah mencuba Variasi Cool buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan dan menggemari bauan segar dan bersih. Kulit muka terasa lembap, lembut, bersih dan tidak mengalami sebarang iritasi terhadap wajah. Formulasi 2 dalam 1 di dalam 1 botol memudahkan dan tidak memerlukan banyak masa untuk memastikan wajah dan badan dirapi.




Untuk variasi Active dan Ultimate Kick pula, kotoran dan minyak berlebihan pada wajah dapat dihapuskan agar kelihatan bersih dan tidak berkilat. Dengan ciri-ciri detox dan pembersihan yang mendalam, ia membantu kulit untuk mengatasi  sebarang habuk dan kotoran harian, serta memberikan anda pengalaman mandian yang hebat dan menyegarkan.

Suami menggemari variasi Ultimate Kick ini kerana bauan lemon yang menyegarkan. Suami memang menyukai bauan segar dan bersih. Pengalaman menggunakan buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan ini menjadikan suami ingin mencuba 2 lagi variasi baru iaitu variasi Active dan Hattrick.





Buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan boleh didapati pada harga RM17.90 untuk pek bersaiz 700 ml. Buih mandian ini mempunyai harga yang sangat berpatutan dan berbaloi kerana memberikan anda manfaat 2 dalam 1 pada kulit dan tubuh badan.  


9 comments:

Nina Mirza said...

Dah guna gak.... Bagus kannn.. sesuai sangat buat kaum lelaki. Sekali harung all in one. Paling suka bau Active !

Unknown said...

jimat jugak pakai 2in1 ni.
lelaki sejati mmg pakai dashing:p

Mommy's Diary of Life said...

wah,.. awak dpt ultimate kick..

Nadia Johari said...

best dashing ni..laki kita suka..sebab wangi dan pelbagai jenis ada..

mas saari said...

Senang ada 2in1 camni, tak perlu beli asing².

Qaseh Dalia said...

Pempuan leh pakai tak

ayeesha anna said...

Boleh je. Saya pun guna ��

emarieys said...

Nak kena beli juga ni..tergoda tengok gambar-gambar Dashing kat sini.

azni said...

kadang tak suka flowery suka bau refreshing mcm ni .... sedap...